miercuri, 1 aprilie 2009

Blogo-Mania

Uneorima intreb si eu de ce mi-am facut blog,raspund sincer la aceasta afirmatie: ca sa fiu si eu pa trend, stiu multa lume se gandeste acuma casunt un copil incult care vrea sa se laude in fata colegilor cu ce poate si probabil ca dupa ce veti citi mai jos veti fi convinsi de acest lucru, ei bine nu este adevarat si indiferent ca veti crede sau nu, nu-mi pasa si acum continuati sa va ganditi.....da copil rebel si plin de fitze, copil rebel? Sunt , fitze? am si de-alea. Si da aucm ganditi-va la cat de penibila sunt, poate dar eu nu din aceasta cauza scriu articolul asta acum adevaratul scop al acestui articol nu era faptul ca toti copii acum isi fac blog si nu exprima nimic, Intrebarea mea era de ce nu sunt (sau poate ca sunt cateva) bloguri care sa arate lucruri furmoase, sa vorbeasca despre arta si literatura?De ce ? Pentru ca nu este un subiect interesant pentru counteristii care in cautare de coduri si patch-uri la cine stie ce jocuri gasesc si cate un blog .Daca as incepe acum sa va povestesc despre expozitia pe care am vizitat-o recent la MNAR sau despre ce impresie mi-a lasat Romanul Adolescuntulu Miop, daca v-as povestii ca incerc sa ma implic in probleme mondiale cum ar fi copii saraci din Africa pe care sunt testate medicamente care le provoaca o moarte o chiunuri, ati mai citi ce scriu in blog? Da, unii chiar ar mai citi si chiar daca acum va ganditi ca sunt doar un copil prosti care nu are ce face si vrea sa para cult in fatza unora care se cred si mai culti. Inainte sa-mi fac blog m-am gandit la tema lui si mi-am dat seama ca ar fii frumos sa scriu despre lucruri interesante (si nu vorbim despre stiu eo ce pitzipoanca care si-a cumparat o geanta Luis Voitton care nici macar nu e originala) dar apoi m-am gandit la cine va citi aceste articolesi mi-am dat seama ca in lumea asta nu poti sa incerci sa te strecori printre Nikkita si Magda ca sa iesi in fatza si sa zici k ai fost la opera sau la vreo expozitie de arta si ai fost impresionat de multitudinea de culori si forme pe care o exprima pictorii in perioada Impresionista, intra-adevar pe o scara de 1 la 10 3 oamenii ar aprecia aceste lucruri gandindu-se ca au mai gasit un pasionat de lucrurile furmoase care ne inconjoara, au mai gasit un om caruia imi pasa si de ceilalalti si care nu alica legea junglei, da intre acei oameni de valoare un om care vorbeste despre aceste lucruri va fii apreciat dar restul ma vor lua la injuraturi caci idn cauza ca au stat sa citeasca acest articol au ratat marturiseara Magdei Ciumac is nu au fost atenti pe cine a batut Nikkita (la naiba) prin urmare ca sa pto face "audienta" ai nevoie de subiecte din astea aberante, desigur ca apreciarea unui om cu valoare este mai imporanta decat a counteristului batut de soarele virtual , singura problema este ca sunt mai multi batuti de soarele virtual decat adevaratele Valori morale, Un om cu o valoare morala poate fi si incult, ce-i pe interior conteaza.

Acum voi incheia cu o intrebare, nu-i asa ca va plictisit articolul meu?

Un comentariu:

  1. recitind articoulul mi-am sat seama canu am transmis mesaul ce care-l voria si nu am facut decat sa spun despre ce muzee am vizitat si despre faptul ca nu pot sa scriu despre ele pe blog ca nu prezinta interes in randul celor care practica sa-i spunem Blogingul ideea nu era asta, ideea era...sincer nci eu nu stiu dar incerc sa exprim faptul ca traim intr-o lume care nu este deloc preocupata de arta literatura, opera, teatru etc., traim intr-o lume interesata de fetele de la pagina 5 si din cauza numarului mare de pupincuristii cei care sunt interesati de arta, literatura etc etc sunt descurajati de catre fanii Simonei Senzual, si stiti ce? cand am inceput sa scrii articolul despre Blogo Mania ma gandeam ca nu as putea sa scriu despre lucrurile care ma pasioneaza cu adevarat si va trebui sa ma convertesc la The Latest Gossip dar acum dupa ce am termiant articolul am realizat ca nu scriu aceste lucruri pentru toti ...... cei care.... sunt interesati de.....simona senzual si alte vedete din astea plictisioare, iar cand am inceput sa scriu aceasta fraza ( interminabila) am zis ca voi face un blog despre arta literatura si lucrurile care sunt chiar interesante si nu ma va interesa ce vor crede loseri L-) dar acum la sfarsit frazei am realizat ca nu am vizitat tot MNAR-ul de dimineata pana seara ca sa vin si sa-i zic loseru-lui ca am facut-o, am facut asta pentru mine si pentru propria mea cultura si atunci cand ma va injura la metrou popincuristul pentru ca intr-o super-aglomeratie l-am calcat voi spune un simplu Ma scuzati stiind in sine me ca pot mai mult. Acum probabi ca toata luema crede ca ma laud cu niste lucruri auzite prin vecine si nu imi pasa cine crede si cine nu crede, pentru ca nu citesc ca sa ma laud cu toate ca poate am facut-o deja

    RăspundețiȘtergere