miercuri, 1 aprilie 2009

Jurnal

Imi place sa fac din blogul meu ca un jurnal, desigur nu imi pot expune sentimentele in mod public , am si eu jurnalul meu, oricum avand in vedere ca nu e jurnal ci blog o sa incep asa:


1. aprilie.2009

Draga Blogule,
Azi a fost o alta zi in care Romania mi-a aratat ca este "tara tuturor posibilitatilor, negative =D si cum spuneam azi am participat la un concurs , avand in vedere ca ma dedic artei plastice concursul era bineinteles la pictura. La 8:30 AM se dadea tema respectiv Harap-Alb . In jurul orei 10 a venit o doamna profesoaa care ne-a anuntat ca la ora14.30 concursul se sfarseste si ne vor fii luate lucrarile, conursul in cauza a avut si o etapa precedenta la Desen car s-a terminat la ora 13.30 si tocmai de aceea cand am auzit ca etapa la pictura se termina la ora 14.30 toti am fost surprinsi dar am gasit repede motivul pentru care etapa aceasta dureaza mai mult, motivul era ca o executarea unei picturi demna de nota 10 poate dura cateva ore bune, dureaza cateva ore bune, ne-am apucat otit de lucru incetul cu incetul timpul se scurgea iar lucrarile noastre se umpleau de culoare. Pe la ora 12.30 am intrat in panica deoarece nu terminasem lucrarea dar m-am uitat la ceas is m-am gandit ca mai am destul timp sa o termin pana la 14.30. Mai aveam foarte putin si lucrarea mea demna de nota 10 era gata , cand a aparut la 13.30 un domn profesor care mi-a cerut mie si colegei mele care nu terminasem inca sa predam lucrarile. Cu o indignare maxima i-am spus profesorului ca o doamna profesoara ne-a spus ca avem timp pana la 14.30 iar el mi-a raspuns ca timpul de examen este pana la 13.30 iar aceea doamna profesora nu a stiut si nu este in comisia de examinare din concurs. Mi s-a luat lucrarea doar din cauza lipsei de comunicatie intre profesori. Mai ciudat este ca ceilalti colegi de la alte clase (deoarece eram repartizati in sali diferite) au fost anuntati uc o jumatate de ora la ora 13.00 daca eram anuntata si eu as fi stiut cand se termina concursul si m-as fi grabit dar in cazul asta nu am apucat iar desenul meu a ramas neterminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu